Avaluació per compensació
L'avaluació per compensació consisteix en un mecanisme avaluatiu específic de les titulacions de grau mitjançant el qual es fa una avaluació global de l'expedient de l'estudiant amb l'objecte de determinar la seva aptitud general per a l'obtenció del títol corresponent quan li falti per superar un determinat nombre de crèdits i no hagi pogut fer-ho per les vies avaluatives ordinàries.
La Facultat de Medicina únicament permet acollir-se a l’avaluació per compensació per finalització d’estudis. Podeu consultar la informació completa a la Normativa d’avaluació mitjançant compensació per a finalització d’estudis de la Facultat de Medicina de la Universitat de Lleida.
La degana de la Facultat de Medicina resol es sol·licituds de compensació, previ informe de la Comissió d'Estudis.
Requisits generals
L'estudiant que sol·liciti compensar una assignatura per finalització d'estudis ha d'haver esgotat totes les convocatòries ordinàries d’aquesta assignatura, és a dir, cal que l’hagi cursada durant tres cursos acadèmics i cal que hagi obtingut en totes les convocatòries una qualificació de suspès.
No es podrà demanar la compensació d’assignatures optatives, del Treball de Fi de Grau (TFG), de les pràctiques acadèmiques externes curriculars ni del rotatori.
L'estudiant ha d'estar matriculat /da i avaluat /da de l'assignatura de la qual sol·licita la compensació durant el mateix curs acadèmic en el qual presenta la sol·licitud.
La resta d’assignatures del pla d’estudis de la titulació han d’estar prèviament aprovades, a excepció del TFG; tot i que és indispensable que l’estudiant estigui matriculat/da del TFG del grau durant el curs acadèmic en què sol·licita la compensació.
Requisits específics de la Facultat de Medicina
Només es pot compensar una única assignatura i aquesta ha de tenir com a màxim 6 ECTS. Les sol·licituds de compensació per més d’una assignatura o d’una assignatura que superi els 6 ECTS seran desestimades.
Cal haver obtingut en alguna de les convocatòries esgotades d'aquesta assignatura una qualificació mínima de 4 sobre 10.
La degana de la Facultat de Medicina resol les sol.licituds de compensació, previ informe de la Comissió d'Estudis.
Estudiants del grau en Ciències Biomèdiques: del 18 al 23 de juliol de 2024
Estudiants del grau en Nutrició Humana i Dietètica: del 18 al 23 de juliol de 2024
Estudiants del grau en Medicina (pla vell): del 17 al 23 de setembre de 2024
INSTRUCCIONS PER EMPLENAR LA SOL·LICITUD:
- Descarregueu al vostre ordinador el model de sol·licitud que necessiteu. ¡No l’empleneu mai online! ¡Sempre a l’escriptori del vostre ordinador.
- Per omplir el document necessiteu el programa Adobe Reader. Si no el teniu us el podeu descarregar AQUÍ. Si durant la instal·lació del programa teniu algun problema contacteu amb suport_alumnes@asic.udl.cat
- Ompliu la sol·licitud. No modifiqueu el format dels camps del formulari.
- Si cal adjuntar algun document feu clic on hi diu “Adjuntar 8mb” (a la tercera pàgina de la sol·licitud), i us donarà la opció d’adjuntar documents en pdf. No s’acceptarà cap altre format. Ni word, ni jpg, ni cap tipus de fotografia.
INSTRUCCIONS PER ENVIAR LA SOL·LICITUD MITJANÇANT LA SEU ELECTRÒNICA
- Ara que ja teniu la sol·licitud i li heu adjuntat la documentació, l’heu de dipositar a la Seu Electrònica de la Universitat de Lleida.
- Un cop a la Seu Electrònica seguiu aquesta ruta: Estudiantat - estudiants UdL: grau, màster i doctorat (és una requadre de color blau).
- Quan feu clic al requadre blau us demanarà el vostre usuari i contrasenya UdL. Són les mateixos que teniu per accedir al Campus Virtual. Desprès us demanarà que entreu un codi.
- Es carregarà una pantalla amb totes les vostres dades. Heu d’adjuntar la sol·licitud a la icona que hi indica “Adjunta 1 PDF”. No adjunteu res més, la web NOMÉS accepta els models oficials de sol·licitud.
- Empleneu l’apartat “Resumeixi breument l’assumpte”.
- Per fer l’enviament només heu de clicar sobre “Registra i signatura ONLINE”.
- Un cop enviada la sol.licitud, rebreu un missatge de confirmació en l’adreça de correu que heu indicat en la mateixa sol.licitud.
Si teniu problemes amb un tràmit podeu revisar el MANUAL D’AJUDA o bé contactar amb els telèfons 973 70 2423 / 973 70 2430