Modificacions de matrícula
S’estableixen dos terminis d’automodificació de matrícula a l’inici del curs acadèmic.
Dins d’aquestst terminis els i les alumnes podeu accedir al programa d’automatrícula tantes vegades com vulgueu per fer les modificacions que siguin necessàries (afegir, treure o canviar assignatures o dades personals i bancàries), SENSE CAP COST i sempre dins dels límits que marquin les normatives vigents.
Fora d’aquests terminis, si heu de fer una modificació a la matrícula, ho haureu de sol·licitar al Deganat de la Facultat de Medicina, presentant per la seu electrònica de la Universitat de Lleida la Sol.licitud M3 Modificació de Matrícula i emplenant l’apartat o apartats corresponents.
Fora del termini d’automodificació de matrícula NO ES PODEN FER CANVIS D'UNA ASSIGNATURA PER UNA ALTRA. Això vol dir que si voleu deixar una assignatura i matricular-ne una altra al seu lloc, haureu de renunciar a la primera assignatura dins el termini de renúncia i demanar ampliació de l'altra
En cas que s’accepti la modificació que sol.liciteu, haureu d’abonar el recàrrec que per aquest concepte estableix el decret de preus públics de la Generalitat de Catalunya.
Recordeu que la renúncia no dóna dret a la devolució de l’import abonat, però no es computa a l’efecte econòmic de recàrrec per als cursos següents.
Sol·licitud M3 – Modificació de matrícula de la Facultat de Medicina
Empleneu els apartats que siguin necessaris.
- 16 i 17 de setembre de 2024
- 3 i 4 d’octubre de 2024
Des del programa d’automatrícula tantes vegades com vulgueu, SENSE CAP COST i sempre dins dels límits que marquin les normatives vigents.
Fora d’aquests terminis, amb la Sol.licitud M3 Modificació de matrícula
INSTRUCCIONS PER EMPLENAR LA SOL·LICITUD
- Descarregueu al vostre ordinador el model de sol·licitud que necessiteu. ¡No l’empleneu mai online! ¡Sempre a l’escriptori del vostre ordinador.
- Per omplir el document necessiteu el programa Adobe Reader. Si no el teniu us el podeu descarregar AQUÍ. Si durant la instal·lació del programa teniu algun problema contacteu a suport_alumnes@asic.udl.cat
- Ompliu la sol·licitud. No modifiqueu el format dels camps del formulari.
- Si cal adjuntar algun document feu clic on hi diu “Adjuntar 8mb” (a la tercera pàgina de la sol·licitud), i us donarà la opció d’adjuntar documents en pdf. No s’acceptarà cal altre format. Ni word, ni jpg, ni cap tipus de fotografia.
INSTRUCCIONS PER ENVIAR LA SOL·LICITUD PER LA SEU ELECTRÒNICA
- Ara que ja teniu la sol·licitud i li heu adjuntat la documentació, l’heu de dipositar a la Seu Electrònica de la Universitat de Lleida.
- Un cop a la Seu Electrònica seguiu aquesta ruta: Estudiantat - estudiants UdL: grau, màster i doctorat (és una icona de color violeta).
- Quan feu clic a la icona violeta us demanarà el vostre usuari i contrasenya UdL. Són les mateixos que teniu per accedir al Campus Virtual. Desprès us demanarà que entreu un codi.
- Es carregarà una pantalla amb totes les vostres dades. Heu d’adjuntar la sol·licitud a la icona que hi indica “Adjunta 1 PDF”. No adjunteu res més, la web NOMÉS accepta els models oficials de sol·licitud.
- Empleneu l’apartat “Resumeixi breument l’assumpte”.
- Per fer l’enviament només heu de clicar sobre “Registra i signatura ONLINE”.
- Un cop enviada la sol.licitud, rebreu un correu de confirmació en l’adreça de correu que heu indicat en la mateixa sol.licitud.
Si teniu problemes amb un tràmit podeu revisar el MANUAL D’AJUDA o bé contactar amb els telèfons 973 70 2423 / 973 70 2430