Els cursos, seminaris, jornades, congressos i altres activitats susceptibles de ser reconegudes com a crèdits de matèria transversal per a l’estudiantat de la Unversitat de Lleida són els que ofereix la Universitat de Lleida i s’hauran de cursar abans de finalitzar el grau.
Podeu trobar l’oferta de la matèria transversal en aquests enllaços:
Oferta de la matèria transversal de la Universitat de Lleida
Oferta de la matèria transversal específica de la Facultat de Medicina
Matèria transversal per activitats de representació i participació estudiantil
Normativa de la Matèria Transversal de la Universitat de Lleida
Els i les estudiants interessats heu de presentar per seu electrònic la sol.licitud de reconeixement de materia transversal, acompanyada dels certificats de TOTS els cursos de matèria transversal que hagueu superat, per tal que els centres puguin fer el reconeixement dels crèdits.
SOL.LICITUD de reconeixement de matèria transversal MEDICINA
Només es farà el reconeixement de la matèria transversal si es presenten TOTS ELS CERTIFICATS EN UNA MATEIXA SOL.LICITUD i es paga la taxa que estableix el Decret de preus públics vigent que es publica per a cada curs acadèmic en el DOGC.
Els crèdits reconeguts no tenen qualificació, la qual cosa suposa que no es tindran en compte a l’hora de fer la mitjana ponderada de l’expedient acadèmic.
No es poden reconèixer com a materia transversal els cursos de formació contínua (excepte els de la Universitat d’Estiu), els seminaris i altres activitats acadèmiques no reglades, ni la formació en llengües estrangeres.
No es farà efectiu el reconeixement de la matèria transversal si es té algun rebut pendent de pagament. Si no s’abona l’import del reconeixement, tota la matrícula no esdevé efectiva.
Cada curs acadèmic teniu dos terminis per reconèixer la materia transversal.
- Del 25 al 29 de novembre de 2024. El pagament del reconeixement és domiciliat i únic. Això vol dir que l’import del reconeixement passarà íntegre pel número de compte que hagueu indicat en la matrícula, aproximadament en la data de venciment que consti en el rebut.
- De l’10 al 14 de març de 2025. El pagament del reconeixement és en efectiu i únic. Això vol dir que l’import del reconeixement no us passarà pel banc, sinó que l’haureu de pagar vosaltres en finestreta, caixer automàtic o banca electrònica de qualsevol de les entitats bancàries que s’indiquin en el rebut, abans de la data de venciment.
Fora d’aquests terminis únicament s’acceptaran sol.licituds de reconeixement de matèria transversal dels i de les estudiants que estiguin exclusivament pendents del reconeixement de crèdits per poder finalitzar estudis.
En aquest supòsit, si es sol·licita el reconeixement abans del 30 de setembre de 2024 i l’estudiant s’ha matriculat en la titulació el curs acadèmic 2023-24, haurà d’abonar l’import del reconeixement de crèdits que estableixi el decret de preus vigent el dia de la presentació de la sol·licitud, però no haurà d’abonar les taxes de gestió d’expedient acadèmic i de suport a l’aprenentatge i a la UdL ni l’assegurança obligatòria.
En el cas que no s’hagi matriculat en aquell curs acadèmic o presenti la sol·licitud amb posterioritat a la data indicada, haurà d’abonar l’import del reconeixement de crèdits i la taxa de gestió d’expedient acadèmic que fixi el decret de preus per al curs 2024-25.
INSTRUCCIONS PER EMPLENAR LA SOL·LICITUD
- Descarregueu al vostre ordinador el model de sol·licitud que necessiteu. ¡No l’empleneu mai online! ¡Sempre a l’escriptori del vostre ordinador.
- Per omplir el document necessiteu el programa Adobe Reader. Si no el teniu us el podeu descarregar AQUÍ. Si durant la instal·lació del programa teniu algun problema contacteu a suport_alumnes@asic.udl.cat
- Ompliu la sol·licitud. No modifiqueu el format dels camps del formulari.
- Si cal adjuntar algun document feu clic on hi diu “Adjuntar 8mb” (a la tercera pàgina de la sol·licitud), i us donarà la opció d’adjuntar documents en pdf. No s’acceptarà cal altre format. Ni word, ni jpg, ni cap tipus de fotografia.
INSTRUCCIONS PER ENVIAR LA SOL·LICITUD MITJANÇANT LA SEU ELECTRÒNICA
- Ara que ja teniu la sol·licitud i li heu adjuntat la documentació, l’heu de dipositar a la Seu Electrònica de la Universitat de Lleida.
- Un cop a la Seu Electrònica seguiu aquesta ruta: Estudiantat - estudiants UdL: grau, màster i doctorat (és una icona de color violeta).
- Quan feu clic a la icona violeta us demanarà el vostre usuari i contrasenya UdL. Són les mateixos que teniu per accedir al Campus Virtual. Desprès us demanarà que entreu un codi.
- Es carregarà una pantalla amb totes les vostres dades. Heu d’adjuntar la sol·licitud a la icona que hi indica “Adjunta 1 PDF”. No adjunteu res més, la web NOMÉS accepta els models oficials de sol·licitud.
- Empleneu l’apartat “Resumeixi breument l’assumpte”.
- Per fer l’enviament només heu de clicar sobre “Registra i signatura ONLINE”.
- Un cop enviada la sol.licitud, rebreu un correu de confirmació en l’adreça de correu que heu indicat en la mateixa sol.licitud.
Si teniu problemes amb un tràmit podeu revisar el MANUAL D’AJUDA o bé contactar amb els telèfons 973 70 2423 / 973 70 2430