Renúncia d’assignatures
Fora dels terminis indicats per fer modificacions de matrícula, si l’estudiant no vol cursar alguna assignatura hi pot renunciar.
Tanmateix, no es pot renunciar a les assignatures de formació bàsica i obligatòries matriculades que corresponen a cursos inferiors.
La degana resol les sol.licituds. Contra la seva resolució es pot interposar recurs d’alçada davant el rector en el termini d’un mes a comptar a partir del dia següent a la notificació.
MOLT IMPORTANT: la renúncia no dóna dret a la devolució de l’import abonat, però no es computa a l’efecte econòmic de recàrrec per als cursos següents.
Sol·licitud M3 – Modificació de matrícula de la Facultat de Medicina
Empleneu el punt 3. Renúncia d’assignatures.
- Podeu renunciar a les assignatures de primer quadrimestre fins al 4 de novembre de 2024.
- Podeu renunciar a les assignatures anuals fins al 14 de desembre de 2024.
- Podeu renunciar a les assignatures de segon quadrimestre i al Treball de Fi de Grau fins al 10 de març de 2025.
INSTRUCCIONS PER EMPLENAR LA SOL·LICITUD
- Descarregueu al vostre ordinador el model de sol·licitud que necessiteu. ¡No l’empleneu mai online! ¡Sempre a l’escriptori del vostre ordinador.
- Per omplir el document necessiteu el programa Adobe Reader. Si no el teniu us el podeu descarregar AQUÍ. Si durant la instal·lació del programa teniu algun problema contacteu a suport_alumnes@asic.udl.cat
- Ompliu la sol·licitud. No modifiqueu el format dels camps del formulari.
- Si cal adjuntar algun document feu clic on hi diu “Adjuntar 8mb” (a la tercera pàgina de la sol·licitud), i us donarà la opció d’adjuntar documents en pdf. No s’acceptarà cal altre format. Ni word, ni jpg, ni cap tipus de fotografia.
INSTRUCCIONS PER ENVIAR LA SOL·LICITUD PER LA SEU ELECTRÒNICA
- Ara que ja teniu la sol·licitud i li heu adjuntat la documentació, l’heu de dipositar a la Seu Electrònica de la Universitat de Lleida.
- Un cop a la Seu Electrònica seguiu aquesta ruta: Estudiantat - estudiants UdL: grau, màster i doctorat (és una icona de color violeta).
- Quan feu clic a la icona violeta us demanarà el vostre usuari i contrasenya UdL. Són les mateixos que teniu per accedir al Campus Virtual. Desprès us demanarà que entreu un codi.
- Es carregarà una pantalla amb totes les vostres dades. Heu d’adjuntar la sol·licitud a la icona que hi indica “Adjunta 1 PDF”. No adjunteu res més, la web NOMÉS accepta els models oficials de sol·licitud.
- Empleneu l’apartat “Resumeixi breument l’assumpte”.
- Per fer l’enviament només heu de clicar sobre “Registra i signatura ONLINE”.
- Un cop enviada la sol.licitud, rebreu un correu de confirmació en l’adreça de correu que heu indicat en la mateixa sol.licitud.
Si teniu problemes amb un tràmit podeu revisar el MANUAL D’AJUDA o bé contactar amb els telèfons 973 70 2423 / 973 70 2430